Eğer yavaş ilerleyen ve tekli bakış açısı olsun diyorsanız bu kitabı seversiniz.
Çocukluk aşkı sadece yanlış anlaşılma neticesinde terk eden kızımız 11 yıl sonra onu tekrar görüyor.
Mesele onu unutamadığı da değil asıl mesele kızımızın nişanlı ve düğğnüne aylar kalması. Yazarın diğer kitapları gibi bu kitap ta çıtır çerezlik