Merhabalar aslında bunu değil Sen Yoksun şiirini okudum lakin onu bulamadığım için bunun üzerinden alıntı gireceğim. Öncelikle şairin ilk şiiriymiş anladığım kadarıyla yeri geldiğinde tebessüm ettiren yeri geldiğinde ise hayatın acımasızlığını ve faniliğimizi yüze vuran bir şiirdi. Okumanızı tavsiye ederim