En Parlak Gün Işığı Kitap Yorumu
8/10
·368 syf.··
2026 2. kitabı
Zarafetle çiçek aç, gün ışığım. Ne olursa olsun, hep yapman gerektiği gibi. #alıntı "Bana kendimi iyi hissettiren” kitaplar rafına gönül rahatlığıyla koyduğum çok tatlı bir kitaptı. Konudan kısaca bahsedersem; Grace, geçmişinde yaşadığı travmaları arkasında bırakmaya kararlı bir kadın. Artık iyileşme yolculuğunda yeni bir sayfa açmaya hazır ve flört dünyasına adım atmak istiyor ama belki de önce arkadaşlıktan başlaması gerekiyordur. Cal ise dışarıdan sert, mesafeli ve biraz korkutucu görünen biri. Dövmeleri, keskin duruşu ve hayatının merkezinde olan küçük kız kardeşiyle aşk için hiç zamanı yok. Ta ki bir gün Grace, bir dövme yaptırmak için Cal’in dükkanına girip onun ördüğü duvarların arasından sızmaya başlayana kadar. Grace ve Cal’in ilişkisi kitabın en güçlü noktasıydı. Arkadaştan aşka ve slow burn teması bence tam kıvamında işlenmiş. Aralarındaki bağ güvenle, sohbetle ve küçük anlarla gelişiyor. Cal’in “hayatımda aşka yer yok” duruşunun zamanla yumuşaması, Grace’in ise geçmişini geride bırakmaya çalışırken yeniden bağ kurmayı öğrenmesi çok gerçek hissettirdi. İyileşme yolculuğu temasının bu kadar sakin ve umut veren bir tonda anlatılması kitabı benim için ekstra özel kıldı. Tek eleştirim, bazı sahneler o kadar tatlıydı ki “birkaç sayfa daha kalsaydık keşke” dedim. Ama bu, kitabın genel havasını bozan bir şey değil; tam tersine onu hafif ve akıcı tutmuş. Özetle, sizi yormadan kalbinizi ısıtan, güvenli bir romantik hikayeydi. Yumuşak, sakin, iyileştirici romantik kitapları seviyorsanız Grace ve Cal’in hikayesini okumanızı mutlaka öneririm. Serinin ikinci kitabı da Cal’in kız kardeşi Maddie’nin hikayesiymiş, onu da şimdiden çok merak ediyorum.
En Parlak Gün IşığıLisina Coney · Lapis Yayıncılık · 2023704 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.