KEREM
@Kerem_23 · 5ay
Takip Et
Ne yoluna bakarım ne dönüşünü beklerim. Ben kaybetmedim, sen bensizliği tercih ettin. Seçim seninse, bedeli de senindir..
8 beğeni
·
1 alıntı
·
252 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Sude
Bensizliği seçen o 💅🏻
KEREM
Gönderi Sahibi
Siktir git amk malı o kadar malsın ki anlatamam