Ne yoluna bakarım ne dönüşünü beklerim. Ben kaybetmedim, sen bensizliği tercih ettin. Seçim seninse, bedeli de senindir..
·1 alıntı·
252 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bensizliği seçen o 💅🏻
KEREM
Gönderi Sahibi
Siktir git amk malı o kadar malsın ki anlatamam