Kitap kulübünde bu kitabı okumaya karar verdikten sonra yazarın tüm kitapları kronolojik olarak okumaya karar verdim. Diğer kitaplarında babasına birçok defa değinmişti. Kurgu sanmıştım ama bu anı-roman kitabıyla birlikte birçoğunun gerçek olduğunu öğrendim. 1 hafta içinde tüm kitaplarını okuyunca yazarla öyle bir özdeşim yapmışım ki sanki kendi babam ölüyormuş hissi ile okudum. Latincenin ölü bir dil ve ölümün dili olduğuna dair yaptığı çıkarım bir hekim olarak beni fena çarptı.