Hayat çoğu zaman adaletsizdir, bazı hikâyeler kapanmaz, ama anlatmak ve hatırlamak bile bir anlam yaratır.
Aslında bu kitap açık bir yara diyebilirim. Tam olarak dünyadan bir hikaye haksızlık, acımasızlık ve karamsarlık... Yaşanılan her şey kişinin elinde değildir ve yaşatılan bu olaylar sonuç olarak kişinin elinde kalıp, ziyan olmuş yıllar olarak tabir edebilirim.