Kitap çok güzel ve sayfalar nasıl akıp gitti bilmiyorum..
sosyal medya hesabımda gezinirken kitabın yazarının bulunduğu vidyoya tevafuk etmiştim ve bu olay geçmiş yıllarda oldu en az 3 sene..
Velhasıl dün kitapçıya girdiğimde kitabın kapağında yazarı gördüm ve kitabı alıp okumaya başladım..
Yazar; kendi hayatını birebir anlatmış olsada eski zamanda hemen hemen hepimiz aynı şeyleri yaşadık. ( Bian o yıllara gittim resmen)
Kitabın konusuna gelince: Küçük bir köyde yaşamını sürdürmeye çalışan aileler ve o evlerden birkaçından çıkan okuma heveslisi çocuklar. Onca zorluğun içinde İlçeye gidip ortaokula başlayan ve var gücüyle okuma mücadelesi veren Alişan.. herşey çok güzeldi beni alıp 90’lı yıllara götürdü..