Yaroslav Trofimov daha önce duyduğum bir yazar değildi fakat ortaya inanılmaz bir eser çıkarmış.Belli ki konu üzerinde yeterli araştırma ve çaba sarfetmiş.
Kitap 1979 yılında Ebu Cüheyman isimli bir teröristin Kabe baskınını, insanları esir almasını ve Suudi Hükümeti’nin bu durum karşısında verdiği/veremediği tepkiyi anlatıyor.
Kendi yorumum ise:Bu süslü saraylarda yaşayıp petrol zenginliğinin üzerine oturmuş, yiyip, içip, yatan ve dışarıyı sadece altın varaklı pencerelerinden izleyen bu liyakatsiz saltanat sisteminin zavallı ürünü olan bu arap krallar!! kitaptan okuduğum kadarı ile işe yaramaz, devlet yönetmekten bihaber, sadece kendi çıkarlarını düşünen, meczup birer zavallıdırlar.