Kitap bence başarı olmuş. İçerik olarak aslında hayatta sürekli bir şeylerden yakınmak o şeylerle seni sınatır. Hırsların sınırını korunmazsa başına istenmeyen olaylar getirir. En önemlisi aslında etrafımızda yaşayan ve sıkıntı çeken insanlara başımızı çevirmemizden kaynaklanıyor. Hayat çok kısa ve ölüm denen bir gerçek var .