Üç Silahşörleri bir arada göremediğimiz bu kitapta, sadece Athos'un olduğu kısımları çok ama çok sevdim, onun haricinde genelde durağan olan bir kitap, kötü değil kesinlikle ama ilk iki kitaptaki tempo ve dostluk yok malesef. Özellikle Aramis'i yazar neden bu kadar farklı yazmış anlam veremedim, tüm durağanlığa rağmen halen daha çok seviyorum ve bir sonraki kitabı merak ediyorum.