yorumum:İlk olarak kitap içerik konusundan bahsetmek istiyorum,2 kitaptan oluşan serimiz yıllardır günlükler tutan Peri Koçer başkarakterimizin Yekta Yalçın’a olan platonik aşkından ve mezuniyet gecesi yaşanılan cinayet konusundan oluşuyor. Kitap yazarın ilk kitaplarından olmadığı üzere orta seviye bu serisiyle ön plana çıktığı için yazım dili konusunda,karakterler konusunda seriyi gayet iyi kurguladığını düşünüyorum.İlk kitabın ortalarına kadar mezuniyet gecemizin 4 ay öncesini ve mezuniyet gecesi anına kadar ay ay okuyoruz.İlk kitap bizlere herkesin birer yalandan mı yoksa yabancıdan mı ibaret olduğunu gösteriyor.Çoğu okura göre ilk kitabın daha çok sevildiğini belirtmek isterim.İlk kitabımızın son sayfasında skandal bir mezuniyet gecesiyle ilk kitabı okumayı bitiriyoruz. İkinci kitabımıza gelecek olursak çoğu okurun aksine beklentimi tamamen karşıladı diyebilirim. 2.kitabımız direk mezuniyet gecesi skandal olayla durmaksızın ilerliyor.Kitap bana çok olaylı,akıcı gelmişti.İlk kitapta sorduğumuz tüm sorulara ikinci kitapta tek tek cevap alıyoruz.Peri ve Yekta’nın aşkı,karakterler arası sırlar,gizemler,yalanlar yazarın benim gözümde çok güzel kurguladığını belirtmek isterim.Serimiz mutlu sonla bitiyor fakat yazar şu an kitabı tekrardan ele alsa veya günümüzde yazmaya kalksa daha değişik daha akılda kalıcı mutlu sonla bitireceğine biliyorum.O döneme yakışsa da bana çok klasik-sıradan bir mutlu son gibi gelmişti.Tabii ki de seriye mutlu son yakışıyor ama akılda kalıcı olmasını isterdim.
Yorumumun sonuna gelecek olursak Yalancılar ve Yabancıları yeni kitap okumaya başlayanlar ve kafa rahatlamak amacıyla güzel bir lise kurgusu okumak isteyenlere gözüm kapalı tüm okurlara öneriyorum. Emre GülYalancılar ve Yabancılar II