Puan vermedi·176 syf.··
2026 3. kitabı
Kitap ile ilgili çok fazla hem olumlu hem olumsuz yorum var. Ben sevenlerdenim. Zaten yazar kendine kalemine güvenmese böyle bir sürece girmez. Konusu kalemi aktı gitti. Atatürk ü farklı bakış açılarıyla görmek, tanımak ,hatırlamak güzeldi. Kesinlikle alın okuyun bir kitap değil ama okunsa hatırlamak Atatürk ü güzel.
Aylardan Kasım Günlerden PerşembeAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20254,469 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.