·404 syf.····Okunma: 09 Ocak 2026 16:13 Serimizin ikinci kitabında olaylar daha karmaşıklaşıyor. Ana karakterlerimizin başına gelen zorlukları nasıl atlattıklarını ve bu süreçte neler yaşadıklarını okuyoruz.
ikinci kitap kesinlikle daha iyiydi. İlk kitabın sonunda merak ettiğim tehlikeli yolculuk güzel ve detaylı atılmıştı. Aynı zamanda düşman iki karakterin birbirlerine yavaş yavaş güvenmelerini ve sona doğru ise aralarında bir şeyler yaşandığını okumak kesinlikle mutluluk vericiydi.
Laurent'ın soğuk kalbinin ısındığı okumak, Damen'ın ise düşmanına karşı kalbine söz geçirememesi çok tatlıydı. Her böyle sahne geldiğinde içim kıpır kıpır oluyordu.
Vee ikinci kitabında sonu çok güzel bitti. Neler olacak gerçekten çok merak ediyorum.