Tmm en aşik sizsiniz oğğ
6/10
·486 syf.··
2026 4. kitabı
Spoil içeriyor Göz devirerek okuduğum bir kitaptı. Swan’ın gerçekten ne kadar kendini geliştirdiğini anladığım bir kitaptı ama bu seri onun ilklerinden. Diğer kitaplarıyla mukayese bile edemiyorum; o derece yavan, sinir bozucu ve gereksiz uzundu. Miles High serisi ile arasında yaklaşık 10 yıllık bir tecrübe farkı var; gözle görülür şekilde. Olsun, canın sağ olsun ablacım. İlk adımları atmışsın, sonunda mükemmel olmak zorunda değildin. Geldiğin yer çok daha iyi. Station serisini tüm kitaplarının arasında sona saklamiştim. Marx Girl’ü (stanton serisinden sonra çikan kitap)okuduğumda çok beğenmiştim.o kitaptan biliyordum bu ikiliyi. Natasha ve Joshua’dan daha güzel bir hikâye bekliyordum. Hayal kırıklığı. Tamam, abartmayayım; kötü değildi o kadar ama diğer kitaplar o kadar iyiyken bu kitaba zar zor katlandım. Kesinlikle 4 kitaba yayılacak bir konusu yoktu bence. Daha ilk kitaptayım. Natasha, kız karakterimiz… aman Allah’ım, kusacağım. Hiç hoşlanmadığım tiplerden. Duygusal mı, atarlı mı, pasif mi nedir bu kadın; bir türlü anlayamadım. Elle tutulur bir karakteri yok, hiç ama hiç beğenmedim. Herkesin parmakla gösterdiği o kız!!!!!! (oğlanımızın büyük aşkı) Hiç de öyle değildi. “Bu kız o kız” dedirtecek hiçbir özelliği yoktu. Ve artık çok sıkıcı olmaya başlamıştı. Çok abartılmıştı; sıkılmama neden olacak kadar çok. Oğlan: Joshua. Tam bir domuz. Evet, milyarder, çok karizmatik vs. vs. Fakat adamın bir gün aşırı duygulu olup ertesi gün bu kadar soğuk olması çok mantıksız. “Benden uzak olsun” dediğim tiplerden. Tamam, her şeyi mükemmel olabilir ama adamdan yayılan rahatsız edici bir güvensizlik var. Onunla tek ama tek ortak noktam atlara olan sevgisi ve çiftliğiydi. Diğer her şey beni tamamen sinir etti. Ha bir de stresliyken yemek yemiyor; o konuda da birbirimize benziyoruz. Artı puan Joshua Swan adamı zeki olarak tanıtmak istemiş fakat… Oysa adam tam bir aptal. Sanki beynini iş yerinde (ki düşün, bu beyinle milyarder!) bırakıp hayatına devam ediyor. Hatta etmiyor; resmen içine ediyor. Olur mu böyle bir şey ya! Dengesiz herif. Aralarındaki kimya bana hiç geçmedi. Bir kere yazarın vermek istediği o aşırı aşk duygusu bana hiç ama hiç geçmedi. İki ergen gibi; güvensiz hissettiren, saçma bir ilişkiydi. Eleştirecek o kadaaaaaaaaaaar çok şey var ki ama kendimi yormayacağım. Kitapta sadece kızın arkadaşı Abby’yi ve Bridget’i sevdim. Nasıl oluyor da Bridget (kızın kız kardeşi) bu kadar tatlıyken asıl kızımız bu kadar itici olabiliyor? Kardeş değil misiniz yahu? Acik sen de sevilesi ol Natasha! Aman Tanrım, çok sinirliyim. Bence Swan 4 kitabı tek kitapta özetleseydi daha keyifli olurdu ama neyse… Her şeye rağmen Swan, iyisin. Ne yazarsan yaz, bana satarsın. Bu saçmalıkları ve seni seviyorum Kitapta Joshua’nın saçma sapan sorunlarıyla başa çıkmaya çalışan aptal Natasha’nın karmakarışık hikâyelerini okuyup durduk. Adam fahişe seviyor. Adam parti istiyor. Kafes dövüşü yapıyor. Huysuz. Kadınlara bayılıyor. Yatakta doyumsuz. Üstüne bir de anlayışsız. Bir de hayatında 5 yıldır güzel bir kız var ki o da ayrı bir konu!!!!!!!arkadaşiymişmiiş Birlikte değiller ama ondan hoşlanıyor gibi!!! Adamdan tek aldığım samimi his, onun ismini dövme yaptırmasıydı. Onun dışında: Sıfır sevgi. Sıfır nezaket. Sıfır saygı. Sıfır güven. Oğğğğğğ! Nefret ettim senden Joshua. Ve sana katlandığı için Natasha’dan iki kat nefret ettim. Bak hele şu alıntı her şeyi özetliyor: Amelie, Joshua’ya âşık ve ben de Joshua’ya âşığım. Ve Joshua da ikimize birden âşık. Geçmişi, bugünüyle buluştu… Ama sonunda hangimizi seçecek? Ve her şey bittiğinde onu en mutlu edecek kişi kim olacak? Neeeeeeeeeeeee!?!?!??!!!!!!!!!!!! İki kadın, bir adam! Bir insan iki kişiye birden nasıl âşık olur be?! Aşk böyle ucuz bir şey mi?! Ah saçmalık. Saçmalık. Saçmalık. İlk defa Swan’ı bir kaşık suda… İlk kitap önemli bir yerde bitti. Sağ gösterip sol vurdu. Ben kızın daha âşık olduğunu sanıyordum ama oğlan fena bir hareketle kafamı karıştırdı. Umarım düşündüğüm şeyi yapmamıştır. İkinci kitaba geçiyorum. Keşke o daha güzel olsa; bu kitap aşırı sinir bozucuydu. Beni bu kadar sinir eden bir de Gabriel Ferrara vardı… Bakalım sonu ne olacak.
Stanton AdoreT.L. Swan · T L Swan · 20156 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.