·168 syf.····Okunma: 09 Ocak 2026 23:13 Arka fonda Abdülhamit döneminin olduğu, çok katmanlı bir karakter romanı. Behçet Bey’le başlayan hikâye açıldıkça, birbirine hayatla bağlı karakterlerin dünyasına giriyoruz. Zaman tek bir düzlemde ilerlemiyor; farklı dönemler arasında gidip geliyor ama roman okuru yormuyor. Yer yer karakterler karışsa da bütünlük hiç bozulmuyor. Karakterleri not almakta fayda var :)
Yazarın Behçet Bey’e yazdığı mektup, romanı çok güzel bir biçimde tamamlıyor. Keyifle ve severek okudum.