·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2026 01:17 Güzel geceler.
Şu soğuk havalarda insanın içini sıcacık yapan bir hikâye… Ahmet Batman kalemi diye bir şey var; bildiğin terapi. Yazarla Korkma Kalbim kitabıyla tanıştım ve iki kez okudum.
Gelelim Mümkünse Sadece Seninle’ye… Kitap çok güzel başladı, çok güzel bitti. Ahmet ve Merve çok güzeldi. Hele Ahmet… Ne güzel seviyor, nasıl güzel bir adam.
Yüzümde tebessümle okudum. Ahmet ve Merve’nin ilişkisi çok güzeldi ama Merve’nin bazı davranışlarını belirsiz buldum; karakterini daha detaylı tanımak isterdim.
Ama olsun, yine de güzeldi. Ben çok sevdim, tavsiye ederim. Dilerim karşımıza hep Ahmet gibi seven adamlar çıkar. Ha bir de çilekli açma fena canımı çektirdi.
Güzel geceler, kitapla kalın.