Kitaba ilk sayfadan çok ısınmama rağmen karakterler ve olaylar derinleştikçe beni kitaptan koparan noktalar oldu. Sanki kitabın arka kapağını okumasam, konusunu bilmesem anlatım dilinden karakterin annesiyle olan bağını bilemeyeceğim gibi bir durum içerisindeyim. Bu sebeple de karakterlerin kim olduğu ve yaşananların bağlantısı sanırım akış noktasında eksik kaldı. Onun dışında anlatılan konu zaten benim içsel düşüncelerime de hitap ettiği için ondan yana sıkıntı yok.
Tekrar okunmaz ama kütüphanemde durmasından mutlu olacağım kitaplardan biri.
26 ilk kitabı, hayırlı olsun diyelim :))