·208 syf.····Okunma: 24 Aralık 2025 00:00 Öncelikle bu kitaba bir öneri ile başladığımı belirtmek isterim. Anı roman tarzı pek bana göre değil ama başta güzel ilerliyordu. Ama nedense bir süre sonra kitabı okurken huzursuz hissetmeye ve erkenden bitsin diye hızlıca okumakla yarım bırakmak arasında gidip gelmeye başladım. Nihayetinde kitapları yarım bırakmayı sevmediğimden okudum.
Bölümler bir süre sonra aşırı tekrara düşmüş bence ve gereksiz karmaşık ilerlemiş bir kitaptı. Kısacası bu türün bana uygun olmadığını anladığım, genel olarak insanların beğendiği ama benim sevemediğim bir kitaptı.