·110 syf.····Okunma: 13 Ocak 2026 20:13 Daha kitabı bitiremedim, sırf okumak icin başladığım bir kitaptı şayet yazar da sanırım aynı şeyi amaçlamış.Sadece yazmak için mi diyim yoksa sadece okunması için mi yazmış anlayamadım.Karakterlerin psikolojileri okuyucuya pek iyi yansıtılamamıştı.Hersey çok çabuk bitsin de gitsin havasında ilerledi.Konusu da yine ve yine öğretmen öğrenci ilişkisiyle alakaliydi.Cesur konular seçilince iyi yazar olunamiyor maalesef... Ki Stefan Zweigin çok beğendiğim kitapları vardır.
Ama bunu beğenmedim.