Özellikle konusu çok güzel ve sıradışı. Kısaca manga ana karaktere gelecekteki halinden bir mektup gelmesiyle başlıyor ve gelecekteki bir olaya engel olmaya çalışıyor. Çok duygusal ve çizimleri çok tatlı🥰 kesinlikle öneririm.(ayrıca sadece yedi ciltten oluşuyor ve ayrıca üç tane novellası var)