Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 12 Ocak 2026 01:43 Kitabın başlangıcı benim için epey zorlayıcıydı. Yazarın yoğun betimlemeleri, okura hayal alanı bırakmaktan ziyade kendi zihnindeki dünyayı dayatıyor gibiydi. Ayrıca geçmişe dönüşlerle kurulan anlatı yapısı, yer yer anlatının ritmini düşürdü ve okuma keyfini azalttı. Ancak hikaye esas eksenine oturduğunda metin akmaya başladı; özellikle “işte şimdi” dedirten bölümlerde anlatı gücünü hissettirdi. Final ise tüm bu dağınıklığı unutturacak kadar etkileyiciydi. Genel olarak bakıldığında, güçlü bir sonla toparlanan, ortalama bir okuma deneyimi sunduğunu söyleyebilirim.