SPOİLER OLABİLİR. bu ilk kitaba göre çok daha iyidi fakat abartıldığı kadar bir olay yoktu ben blogları başta okumaya çalıştım ama çok sıkıcı geldiği için okumadım hiçbirini hikaye zaten son 80 sayfada başladı.sadece sonatın tavırları ve samimiyeti güzeldi tamayı pek sevemedim.ve sonatın basketbol takımına girmeside bana saçma geldi zaten hikayenin sonunda takımdan ayrılıyor ve keşke hikayenin başı çok uzatılacağına sonlara doğru şubata kadar amerika ya gitmeden önce ne yaptıklarını,hazırlıklarını okusak belki daha güzel olurdu ayrıca kampüs kelimesinin defalarca kampus diye yazılması da dikkatimi çekti onun doğrusu kampüs mü yoksa ben mi yanlışım??