Kitabı genel olarak beğendim konusu şu şekilde bir diyar var (wisteria) bu diyardan olan 24 krallığın veliahtları bir krallık okulunda toplanıyor ve bir gün aralarından birinin öldürülmesiyle yataklarında mektup buluyorlar ve olaylar böyle gelişiyor.. spoiler olmasın diye fazla anlatmadım ama kesinlikle alın okuyun yazıları küçük olmasına rağmen akıcı olduğundan hemen bitiyor ben bunun devamı olan acıların hükümdarı ve imparatorluğun kılıcı kitaplarını da okudum eğer bu kitabı okuyacaksaniz kesinlikle devam kitaplarını da okuyun konu git gide farklılaşıyor ama birbiriyle bağlantılı çok sahne var zaten bu kitabı beğenirseniz diğerlerinide çok seversiniz