·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2026 22:49 Şevrole Belayir komediyle polisiyeyi güzelce harmanlayan, okurken hem ne olacak şimdi?dedirten hem de bazı yerlerde istemeden güldüren bir roman. Olaylar polisiye gibi ilerliyor ama araya öyle diyaloglar ve durumlar giriyor ki, ciddiyet bir anda dağılıyor. Tam gülerken bu sefer de hüzünlü bir sahne çıkıyor karşına. En sevdiğim tarafı, karakterlerin yapmacık olmaması. Acıları var ama hayatın absürtlüğünü de bırakmıyorlar. Yani kitap sürekli üzeyim derdinde değil; üzülürken bile arada tebessüm ettiriyor. Bu geçişler bana çok doğal geldi. Kısacası kitap, hem polisiye sevip hem de okurken biraz gülmek isteyenler için güzel bir denge kurmuş. Duygusu var, mizahı var, temposu da yerinde.