Kitabın ilk kısımlarında devam ettiremeyeceğimi düşündüm her şey o kadar üst üste geldi ki ve bu yazılanların hikayeden ibaret olmadığını orada kat kat fazlasının yaşandığını düşündükçe içim sıkıldı, kötü oldum. Ama iyi ki bırakmamışım, zaten dili çok yalın anlatılanlar etkileyici olunca sonu hemen geldi. Bir Amerikalı Yahudi’nin böyle bir kitap yazması çok önemli, Filistin’de yaşananları kendi yurtlarında fazlalık muamelesi yapılmasını tarafsızlıkla kaleme alması çok önemli. Yıllardır bitmedi, bitmiyor bu zulüm. Bizim için kitapta okuması bile bu kadar ağırken o insanlar yıllardır neler yaşıyorlar. Rabbim Gazze’deki ve tüm dünyadaki zorda olan tüm kardeşlerimizin yardımcısı olsun inşallah Badem AğacıMichelle Cohen Corasanti