Klasikleri okumazsın, salaksın. Wattpad okursun salaksın. 1984ü översin salaksın, gömersin salaksın. X yayınları varken Y yayınlarının çevirisini okursun salaksın. Çok satan kişisel gelişim kitapları okursun salaksın. Kısaca bütün okurlar birbirinin salak olduğunu düşünüyor. Sanırım salak olmayan tek kesim; okumayanlar.
··
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.