Klasikleri okumazsın, salaksın. Wattpad okursun salaksın.
1984ü översin salaksın, gömersin salaksın.
X yayınları varken Y yayınlarının çevirisini okursun salaksın.
Çok satan kişisel gelişim kitapları okursun salaksın.
Kısaca bütün okurlar birbirinin salak olduğunu düşünüyor. Sanırım salak olmayan tek kesim; okumayanlar.