·432 syf.····Okunma: 13 Ocak 2026 02:06 Çok güzeldi! Bitmesin istediğim için okumamı ne kadar yavaşlatsam da olayların akışına kapılıp gitmişken buldum kendimi. Vasya’nın özgürlükle tanışmasını izlemek, Morozko ile olan ilişkisini daha iyi adlandırmak, Olga ve Saşa’nın hayatlarını ve hikayelerini görmek ve kapıdaki bir savaşın izlerini aramak çok güzeldi! Karakter gelişimiyle, masalsı tadıyla, heyecanı ve diliyle son derece zevkliydi. Hatta okuduğum en iyi devam kitaplarından biriydi bile diyebilirim. Serinin son kitabını okumak için hem sabırsızlanıyor hem de Vasya’nın hikayesine veda edeceğim için üzülüyorum. Yine de yeni yıla böyle güzel bir seri ile başladığım için kendimi şanslı buluyorum. Zira artık kar yağarken Morozko’nun mavi gözlerini bir yerlerde görebilirmişim gibi hissediyorum, ya da Solovey’in yelesini… Bazı hikayeler tıpkı çiyerti gibi onlara inanırsak, kalbimizde bir yer ayırırsak ancak ete kemiğe bürünüyor. Bunun içindir ki yüreğime aldığım her bir karakter artık benim de bir parçam oluyor ve biraz daha gerçekliğe yaklaşıyor. Öyle değil mi?