·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2026 13:49 Dün kütüphanede “Yeni Gelenler” rafında görüp aldım. Ne yazarı ne de kitabı biliyordum. Şans vermek istedim. Farklı kalemleri okumayı son yıllarda daha çok sever oldum. Kitaba gelecek olursak anlatımı başarılı. Kısa ve sıkmayan bir hikaye. Merakla okutuyor kendini. Duygular bana geçti. Hüznü de aşkı da Ahmet gibi hissettim. Hepimiz gibiydi, sanki hepimizin hikayesi. Şans verilebilir, ben sevdim diyor ve kitap dolu günler diliyorum ;)