·152 syf.····Okunma: 13 Ocak 2026 00:00 Aslında ilk bakışta kitabın psikolojik diyalog olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak satır aralarında kendinizden yansımalar bulduğunuz bir yolculuk gibi hissettirdi bu kitap...
Gerçekten kitapta kendimi buldum, yazar bendim soruları ben sormuştum, tavırlar bana aitti. Bir sonraki bölümde ne olacağını net biliyordum ve bu kitabı korkuyla okumamı sağlıyordu. Bu korkuyla birlikte aslında kafamda bir ben çizmeye başladığımı da hissettim. Notlar aldım zihnimde ve "Ben de böyle düşünebilirim. Bu durumda yalnız değilmişim" diye düşündüm.
Kendiyle yüzleşmeye hazır olmayanlar için korkunç bir kitap