·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2026 17:11 Bu senenin ilk kitabı olarak beslenme ile ilgili bir kitap okumak, farkındalıklarımı artırmak ve hayatıma çekidüzen vermek istedim.
-Kitaptan öğrendiklerim:
Ne yiyorsun??Ne kadar yiyorsun?? Farkında ol!
Yemek yerken yavaşla, yediklerinin tadını ala ala ye.
Karbonhidratı azaltmalıyım.
Rengarenk sebze ve meyveleri diyetime dahil etmeliyim.
Açlık krizlerine karşı yayında kuruyemiş taşı ki, elin paketli gıdalara gitmesin.
Zencefil, zerdeçal ve biberiyeyi beslenmene dahil et.
Stres yönetimini öğrenmeliyim.
Hareket şart. Unutma: Kas kaybettikçe mitokondrin de kaybedersin ve metabolizman yavaşlar.