·252 syf.····Okunma: 13 Ocak 2026 17:02 Merhaba, bugün sizlere 𝕬𝖐ş𝖆𝖒 𝖄ı𝖑𝖉ı𝖟ı kitabının yorumu ile geldim
Yazarımızın kalemi ile tanıştınız mı?
Ben bu eseri ile kalemini severek okudum
Eserimiz ilklerin yaşanıldığı bir Göbeklitepe hikayesi..
Orada her şey insanlığın ilk hali ve nasıl ortaya çıktığının kanıtı olarak önümüze geliyor.
O zamanlar, Ulu Kayının gölgesinde yaşayan bir kabile ve Ulu Ruha inanan insanların içine kaşı, kirpiği, saçı olmayan bir bebek dünyaya geliyor. Bu bebeğin öldürülmesi isteniyor çünkü bebek onların felaketi getireceğine inanıyorlardır. Felaket onların dediği gibi geliyor ve her şey yok oluyor. Sadece kurtulan 4 kişi var.
𝑺𝒂𝒓ı𝒄𝒂, Ç𝒊𝒓𝒂, 𝒃𝒆𝒃𝒆ğ𝒊 𝑷𝒂𝒓𝒎𝒂𝒌, 𝒌ö𝒑𝒆𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊 𝑻ı𝒓𝒏𝒂𝒌 ..
Kendilerine yer edinebilmek için başka yerlere gireceklerdir ama orada yaşananlar onları ayıracaklardır.
Sarıca, Çira'yı bulmaya söz vermiş ve peşinden gidecektir.
Bakalım aradığını bulabilecek midir?
Sarıca, aşkı arıyor ve bu yolda hakikate ulaşmaya başlıyordur. İlk sayfasından itibaren buram buram bir tarih okudum diyebilirim İnanışı, insanlık tarihini ve daha pekçok konuyu içinde barındıran eserimiz, sizleri o yıllara götürecek ve siz de gerçekleri okuyacaksınız Sizlerde bu türde eserler okumayı seviyorsanız mutlaka listenize ekleyin diyorum Kitapla ve sevgiyle kalın