·384 syf.····Okunma: 13 Ocak 2026 00:00 Ben ne okudum ???
Sırf nasıl biteceğinin kendi içimdeki iddiasını kanıtlamak için bitirdim. Ergen desem değil , mantıksızlıklarla dolu bir kitap. Askeri kurgu ile bir kitap yazılıyor ama tüm karakterler çocuk gibi. Hiçbirinde asker ağırlığı yok.
Gereksiz bir kitap. Hele yazı diline değinmek bile istemiyorum. Kime anlatır gibi anlatmış bilmiyorum ama çok kötü anlatmış .
Hikaye iyi işlense güzel olabilirmiş gerçekten ama maalesef beğenmediğim nadir kitaplardan. Tek tesellim para verip almayıp e-kitap olarak okumam.