Kitap sade anlatımı ile okuması kolaydı. Konusu da naif ve okuması keyifliydi . Sadece sonunu daha farklı beklemiştim o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Ama birbirinin anlamak için bu kadar uzun süre beklemek ve aynı yerlerde yaşarken karşılaşmak için doğru zamanın gelmesi hoş bir nüanstı