Bu kitap insanı ayağa kaldırmıyor, motive etmiyor, “her şey geçecek” de demiyor. Kafanın karışık olduğu yaşamakla vazgeçmek arasında gidip geldiğin o anlarda ve hayata büyük anlamlar yükleyemediğin günlerde bile canın tteokbokki çekiyorsa hala burada olabileceğini hatırlatıyor. Belki iyileştirmiyor ama anlaşılmış hissettiriyor.