·168 syf.····Okunma: 14 Ocak 2026 21:13 Belki kitabın daha farklı olduğunu düşündüğüm için, ama kitabı o kadar da sevemedim. Biraz sıkıcı geldi aslında, çok yavaş ve sakin ilerledi. Türü bana göre değildi belki, bilemiyorum. Sevdiğim alıntılar oldu ama kitabın bana genel olarak çok bir şey kattığını söyleyemem. Sadece yazarın bahsettiği sadelik biraz ilgimi çekti, o kadar. Yine de kötü bir kitap diyemem, merak edenler okusunlar.