Şakalarımız bazen endişe verici olabiliyordu ama komedi her zaman acı veren duygulara karşı ilk savunmamız olmuştu.
Bu kötü bir alışkanlıktı, yine de birinin ne kadar acı hissede bileceğini hem sözlü hem de fiilen görerek büyüdüğünde bu alışkanlıktan kurtulmak zor oluyordu.