·432 syf.····Okunma: 15 Ocak 2026 18:30 Öncelikle lütfen maşallah diyelim. Beni uzun zamandır rahatsız eden şu #rs durumu sonunda yakamdan düştü. Aile evine dr alıştım. Daha rahat okuyabiliyorum. Gelelim son okuduğum kitabın konusuna. Düşünün babanız vefat etmiş ve siz onun numarasını mesajlar atmaya devam ediyorsunuz çünkü onu yanınızda hissetmek istiyorsunuz. Bir gün gitmeyen mesajlar gitmeye ve görülmeye başlıyor. Hatta karşı taraftan yazdıklarınıza cevaplar geliyor. Bir yalnız bu mesajlaşmadan ölürcesine nefret ederken bir yanınızda bu durumu sevmeye başlamıştı. Kimden mi bahsediyorum? Adı gibi Narin olan kızımızdan. Han benim hüzünlü kekim. Yeminle bayılıyoruz travmatik erkeklere. Geçmişte yaşadıkları kalbimi çok kırdı. Hatta bazı anne sahnelerinde ağladım. Ayrıca uzun zamandır bu kadar az yaş farkını bu kadar güzel işlemiş bir kitap okumamıştım. Sonunda 20 yaş fark yok ama keyif alıyorum! Yusuf sen manyaksın ama tam benim kalemimsin. Her ortamda eğlenmeyi nasıl başardı inanın hiç bilmiyorum.
Narin hem telefonda konuştuğu adam hemde markette tanıştığı adamla artik hayatı biraz daha hem rahat hemde karışık hale gelmişti.. Geçmiş sahneleri okumak cidden beni çok parçaladı. O sayfaların ayrı yazılması ve net belli olması çok güzeldi. Dönüp dolaşıp lafı Yusuf'a getireceğim. Yusuf net favori karakterim oldu. Ne çektin be Yusuf! Ancak sende durmuyorsun be evladım. Yasemin ile aralarındaki didişme ve olmadık yerlerde yaptığı gaflarla beni çok eğlendirdi diyebilirim.Narin ayrıca pastacı olunca kitapta bolca muhabbeti var ve resmen iştahım kabardı. Okurken kilo aldım ama değdi. Resmen bir yanım deli gibi okumak isterken diğer yanım okuma hızıma dur diyemiyordu. Akıcı anlatımı ve konusu bilmiyorum ben gerçekten çok sevdim. Narin hem ismi gibi narin hem de çelik gibi sağlam olması güzeldi. Han ya da bay K gerçekten moron ama aynı zamanda güzel ruhlu bir adamdı. Sonlara doğru oluşan yanlış anlaşılma aşırı canımı sıktı. Ya konuşsana!!! Cevahir gibi insanlarda her caddeye bir tane lazım. Şahane bir karakterdi. Ben size #spoiler vermeden kaçayım. Umarım devamı en kısa zamanda gelir. Çünkü o son beni delirtti hemde ne delirmek!