Malesef çok sevmedim kitabı. Sebeplerine gelecek olursak, Üç Silahşörler hiç yoktu. Sadece birkaç yerde genelde ayrı ayrı olsalar da 760 sayfalık bir kitapta 60 sayfa bile yoktu öyle söyleyeyim ve en sevdiğim silahşör Athos 'un sadece adı geçiyordu. Ben tarih okumayı seven biri olmama rağmen 14. Louis'in aşk hayatını okumak hiç ilgimi çekmemekle beraber yine de bazı kısımlarda entrika ve kaos olduğundan kitap kendini okuttu ama dediğim gibi ÜÇ Silahşörler'in olmaması çok büyük bir eksi ve eksik benim için. Devam kitabı için umudum var çünkü bu kadar karakteri ve bilgiyi boşuna okumadıK diye düşünüyorum.
Son olarak gerçekten sadakatsizlik okumak hiç ama hiç hoşuma gitmiyor, kimin eli kimin cebinde derken beyniniz yanmasa da epey yoruluyor....
SPOİ OLABİLİR.
Raoul, üzümlü kekim olan sana oldu gibi...