Puan vermedi·272 syf.··Beğendi
· Kitap İyad Kunaybî'nin yaşamış olduğu esaret sürecinde hissettikleri ve Allah'a karşı olan bakış açısındaki değişimlere sık sık yer vererek samimi ve sade bir üslupla yazmış olduğu bir eserdir. Onun yazdıkları sayesinde sizlerinde Allah'a karşı bakış açınızda değişimler olabileceğini ifade edebilirim. Yazar imtihanların bizler için bir rahmet olduğunu çok güzel bir şekilde ifade etmiş. Allah'ın rahmetini arayanların onu imtihanlarda bulacağını, İbrahim (as)'ın ateşte, Yusuf (as)'ın hapishanede, Yunus (as)'ın balığın karnında, Peygamber efendimizin ise Sevr Mağarasında bulduğunu ifade edişi zor zamanlara bakış acınızın değişmesine, bardağa dolu tarafından bakmanıza katkı sağlayacaktır. Çok beğendiğim ifadelerinden biri ise "günahlarımız sayesinde insanların gözünden düşseydik, bizden nefret emelerine vesile olsaydık günahlardan sakınmayı öğrenirdik. Ama günahlarımızı bilen yalnızca Allah olduğundan günahlarımızı hafife alıyor, önemsiz görüyoruz" Keşke toplumda beğenebilmek uğruna yaptıklarımızı Allah'ın bizi beğenmesi için yapabilseydik...