Çok keyifli bir kitap
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
Çok keyif aldığım bir kitaptı. Yazım dili çok edebi bir anlatıma sahip değil ama bence bu kitap için böyle bir şeye zaten gerek yok. Çünkü anlatılan olaylar ve duygular o kadar gerçekçi ki, okurken doğrudan insana geçiyor. Edebi bir dil kullanılsaydı, bazı yerlerde duyguların ağırlığıyla birlikte okuru boğabilirdi diye düşünüyorum. Yazarın arka kapakta söylediği gibi: “Bu kitapta hayatınızı baştan sona değiştirecek büyük mucizeler yok. Bunun yerine, kimsenin görmediği ama insanı hayata bağlayan küçük anlar, ufak cesaret kırıntıları, minicik teselliler var…” Gerçekten de kitap, insana yeniden başlamayı ve hayatta her şeye yeniden yer açılabileceğini hatırlatıyor. 25 yaş üstü bir kadının tüm duyguları doğru noktalara değinilerek anlatılmış. Kendinizde olan yaralara, sevinçlere ve suskunluklara benzeyen duygular bulmanız çok olası. Bu yönüyle okurken insanı yalnız hissettirmiyor; aksine “yalnız değilim” duygusunu güzel bir şekilde hissettiriyor. Ayşegül Şimşek’i ilk kitabında böylesine içten ve etkileyici bir anlatım kurabildiği için tebrik ediyorum. Dört gün boyunca hem bir an önce bitsin istedim hem de hiç bitmesin… Kapak hakkında konuşmadan geçmek de istemiyorum. Çizer Gülseli Sepici gerçekten harika bir iş başarmış. Kitaptaki küçük ama önemli detaylar kapağa o kadar güzel kondurulmuş ki insan baktığında büyük bir sıcaklık hissediyor içinde. Ayrıca kitabının bazı bölümlerinin müstehcen bulup basmak istemeyen, hatta kendisine dönüş bile yapmayan yayınevlerine aldırmadan; kendi emeğiyle, tek başına bu kitabı basıp bizlerle buluşturduğu için de ayrıca teşekkür ederim.
İyi Olduğumda Haber VeririmAyşegül Şimşek · Özdemir Matbaa · 2025110 okunma
·
203 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.