Kesinlikle her yaştan kadının mutlaka okuması gereken bir kitap. Her kadın okuduktan sonra yanındaki erkeğe de okutmalı ya da anlatmalı ki bu konu da utanılacak örtbas edilecek bir konu olmaktan çıksın. Henüz erken ya da benim için geç dememek lazım bunu öğrendim kitaptan. Bilimsel terimlerle yormayan akıcı ve anlaşılır bir dili var. Bu dönemle ilgili her soruya açıklık getirmiş.