M48A5T1 - Bu bir anıyı değil, birçok anıyı, birçok M48’i anmak için paylaşılan bir gönderi. Daha öncesinde M48 paylaşmıştım ancak bu başka. Bu onlarca yıl ordumuzda görev almış bir tank. Ona bakınca çok şey söyler. Mesela ona baktığımda askerliğim gelir aklıma. Tören alanındaki o koca oğlanın gölgesine saklanır sohbet ederdik. 20 gün boyunca ona hep bir heyecan, heves ve ilgiyle baktım. Aynı zamanda Kıbrıs’ı anımsatır. Birçok askerin duasıda üstünde vardır. Zırhlı teknolojiye ilerleyişimizde çok emeği olmuştur. Artık yeni tanklar çıkınca ona veda edeceğiz. Gelecek nesiller Altay’a ve m60’a gururla bakacaklar fotoğraflarını paylaşacaklar ama M48 i bilen biz olacağız. O bize soğuk savaşta gelmiş bu topraklarda yoğrulmuş, askerlerimizin duasını almış bir tank. Çamurda, batakta, kumda, toprakta her yerde bizimleydi. Koca Oğlan a veda edeceğiz ve sessizce garajına çekilecek.