Kitabı henüz bitirdim ve aklımı karıştıran kısımlar oldu. Kitapta hiçbir fikir yok resmen. Yalnızca patavatsız bir kız ve ondan hoşlanan kuzenini anlatıyor. Bir de kızını satmaya çalışan annesini. Ne Bunzo'nun ne de Osei'nin davranışlarını anlamdırabildim açıkçası. Özellikle kitabım sonlarına doğru "Ne okuyorum ben ya?" Olmadım değil. Tüm bunlara rağmen okuması keyifli ve güzel bir kitaptı. Çok düşündüren veya kafa yormaz. Ayrıca basım ve sayfa altındaki bilgilendirmeler de çok güzel ve yararlıydı. Yani kısaca okunabilir bir kitap