·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2026 11:12 Bu kitabı okurken hissettiğim şey şu oldu: anlatmak istediği mesaj güçlü ve yer yer gerçekten düşündürücü; fakat metin boyunca fazlasıyla tekrara düşülüyor. Korku, ego ve cesaret kavramları sürekli aynı yerden ele alınıyor ve bir noktadan sonra insan ister istemez “tamam, anladım” duygusuna giriyor. Keşke bu tekrarlar biraz azaltılsaydı; o zaman kitabın etkisi çok daha derin ve çarpıcı olabilirdi. Buna rağmen kitabı başarısız bulmuyorum. Dili akıcı, mesajı net ve okuru sıkmadan ilerliyor. Özellikle bu düşünce dünyasına aşina olmayan ya da Osho ile ilk kez tanışan okurlar için tekrarların sarsıcı ve öğretici bir etkisi olabilir. Ancak bu alana biraz daha hâkim olanlar için tekrarlar derinlikten çok fazlalık hissi yaratıyor. Genel anlamda baktığımda, eksiklerine rağmen üzerine düşündüren, durup bakmayı sağlayan bir kitap.
Okuyacaklara keyifli okumalar