Aysel Ergün ~ Aşk Oyunu
•Dark Romance
•Mafya
•Zoraki Yakınlık
Leyla, küçükken ailesini babasının düşmanı yüzünden kaybediyor. Babası polis ve uyu*turucu kaçakçılarına baskın yaparken Yılmaz Erener'in ailesine büyük zarar veriyor. Yılmaz onu uyarsada babası onu dinlemeyince evlerinde tüm aileyi silahla katl*diyorlar. Tek kurtulabilen minik Leyla oluyor
Leyla'nın hayatı gittikçe kötüleşiyor. Bağımlı hale geliyor. Kötü davranışlara şiddete maruz kalıyor. Bağımlılığından kurtulsa da ona o kadar çektiriyor ki bu. Sağlık sorunları psikolojik sorunları sürekli ilaç içmesi gerekiyor.
Arkadaşı Nazlı ile kendisine yeni bir karakter oluşturuyor. Kadife. Normal hayatında Leyla olarak bir kafede çalışıyor Haftanın iki günü ise Kadife olarak barda şarkı söylüyor.
Kenanla tanıştığında Kadifeydi. Kenan Erener, Yılmaz Erener'in oğlu. Leyla ilk bu durumu bilmese de öğrenince ona yakınlaşıp ailesinin içine girerek devlete istihbarat sağlamak ve o aileyi çökertmek istiyor. Babasının, ailesinin intikamını almak istiyor.
Kenan onun geçmişini bilsede ihanet edeceğine ihtimal vermek istemiyor. Aralarında zaman geçtikçe Leyla'ya yakınlaşıyor Leyla ona. Aralarındaki çekim kimya Sonra öğreniyor ama
Leyla ona ihanet edebilecek mi ailesinin intikamını almak için ondan vazgeçecek miydi yoksa aşkını seçip onun yanında mı duracak?
Aşk intikam uğruna harcanır mı?
yorumum
Kenan'a başta kadınlara olan sözleri Leyla'ya olan sözleri için çok sinirlensem de neyseki sonrasında düzeldi hatta bizim kıza sarılmadan uyuyamaz oldu Leyla'yla sahnelerini okumak güzeldi özellikle ihanetini öğrenmeden önce Sonrasında aslında sevsede ihaneti yüzünden ondan uzak kalmasını okumak
Leyla... Geçmişinde öyle şeyler yaşamış ki ona o kadar üzüldüm kii... Bunca şeye rağmen sürekli güçlü durmaya çalışması.. Kendini iyileştirme çabaları çok güzeldi. Kenan'a karşı tutumu bence olması gerektiği gibiydi başta intikam için yaklaşsada sonrasında onu istemesi ona çekilmesi
Esra ile sahnelerini çok sevdim ve biraz daha onların yapacakları delilikleri okumayı isterdim o ikiliyi çokk sevdimm
Kitapta Kenan'ın ailesinin içine girmemiz sebebiyle çok karakter vardı ve benim en sevdiğim kişi Orhan oldu Onun sahnelerini okumayı çok sevdim çok keyifliydi. Yılmaz Erener. Ona çok sinir oldum sürekl. Kenan'ın Leyla'yı onun karşısında ezdirmeyeceğini biliyordum ama yanında bu kadar durması hep onu seçmesi çok mutlu etti beni. Ve Zeliha onun hakkında ne düşünsem bilemiyorum babasına yaranmaya çalışan sürekli ailesi için kendini öne süren birisi ve Leyla'ya kenanın peşini bırakması için para teklif etmesini beklemiyodum kfsmsşsmsşamsş genel düşüncelerim bu şekilde dostlar kitap kesinlikle küçük yaştakiler için uygun değil çok fazla yetişkin içerik var buna dikkat ederek okuyunn