·336 syf.····Okunma: 17 Ocak 2026 20:18 Kitabı aslında başından sonuna kadar severek okudum. İkinci kitabını da kesinlikle okuyacağım. Sırların ortaya çıktığını ve Elowyn ile Rush’ın ilişkilerini okumayı çok istiyorum. Belki de seriye giriş kitabı olduğu içindir fakat kitapta bir olmamışlık, sanki eksik bir şeyler varmış gibi hissettim okurken. Ya da sanki bir şeyler gereksizce bilinmez bırakıldı. Hızlıca sonuca varmak istedim. Fantastik dünyaya giriş kitabı olarak kesinlikle okunabilecek, sonunu getirmek isteyeceğiniz bir kitap.