Bu kitabı lise dönemlerimde okumuştum, iyi ki o yaşıtlarımda kitapla tanışmışım dedirtiyor bana. Çünkü şuan günümüzdeki algıların tersine bir destek vereci manevi doygunluğu olan bir kitap.Ve tam ergenlik gibi bir dönemde bu tür ilişkilerin ve tabi diğer ilişkilerinde temelinin Allah rızası üzerine kurulu olması gerektiği gerçeğini vurgulaması efsane.