·192 syf.····Okunma: 18 Ocak 2026 03:05 Bu kitabı okurken kendimi çok yakın hissettim. Anlatımı çok akıcı ve içten. Hem düşündürüyor hem de insanın kendine dönüp bakmasını sağlıyor. Bana birçok konuda farkındalık kattı. Okuduğuma gerçekten memnun kaldım, herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Kitaplar ışıtsın yüzünüzü