Tekrar dönüp okumak istediğim bir kitap düşünsenize bir kafeye gidiyorsunuz belli bir sandalyeye oturup zamanda yolculuk yapabiliyorsunuz bu sandalyeye oturmak oldukça zor , gittiğiniz zamanda hiç birşey değiştiremezsiniz ve kahveniz soğumadan geri gelmeniz lazım tüm bunlara rağmen ilk başta okurken neden ozaman gideyim ki demiştim ama okudukça tüm karakterlere hadi hadi sende zamanda yolculuk yap derken buldum kendimi çokta merak ettiğim bir konudur ayrıca unutmaktan korktuğum bir kitaptır