Tek kelimeyle bayıldım. Uzun süredir bu kadar ters köşeli ve akıcı bir kitap okumamıştım. Kapağındaki Tess Gerritsen yorumunu görünce kötü bir kitap çıkmayacağını anlamıştım ama bu tahmin ettiğimin de üzerinde mükemmel bir kitaptı. Kısaca konumuzundan bahsetmek gerekirsek Amy 1995 yılında ortadan kayboluyor (15 yaşındayken) ve birkaç gün sonra yarı ölü halde bulunuyor. Amy artık bitki denilen bir hayata tabii oluyor . Annesi bu acıya dayanamayıp intihar ediyor ve üvey babası da suçlamalardan kaçıp başka bir yere taşınıyor. Alex ise Amy’le aynı yaşta olan ve zamanında bu haberi duyan serbest bir gazeteci. Bir hastane ziyareti sırasında Amy’i görüp hatırlıyor ve Amy’e ne olduğunu ortaya çıkarmaya çalışıyor. Kitabımız birkaç farklı bakış açısıyla yazılıyor. Kısa kısa Amy’nin düşünceleri var ama kitap genel olarak Alex ve Jacob( Amy’nin eski erkek arkadaşı ) üzerinden dönüyor. SPOILERRR!!!!! İlk sayfalardan itibaren Grahamdan şüpheleniyordum tabii Tom’u da unutmamak gerek. Ama Tom’u yaşı nedeniyle elemiştim. AMA NE DEMEK SIMON’du. Yazar öyle bir ters köşe yapmış ki şok oldum şu ana kadar bütün suçlar Graham’a yönelikte arada Simon’un da tenis oynadığı bize ipucu olarak verilmişti ama hiç dikkat etmemiştim. Çok başarılı bir kitaptı gerilim sevenler bu kitabı kaçırmamalı.